Imienna nominacja olimpijska TOKYO2020

Drugiego czerwca 2021 roku Polski Związek Żeglarski ogłosił imienne nominacje dla klasy 49er. Nie będziemy ukrywać, że spodziewaliśmy się tej decyzji. Cieszymy się z otrzymanej nominacji na Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Jest to wynik naszej determinacji, ciężkiej pracy, ale także współpracy z wieloma osobami, specjalistami w swoich dziedzinach. Nad przygotowaniami naszej załogi, a także całego […]

49er Team Przybytek & Kołodziński powrót na pokład. Regaty Lanzarote Int. Regata 2021

Szanowni Państwo, Po sześciu miesiącach przerwy od wspólnego żeglowania znów jesteśmy na pokładzie. Kontuzja, której doznał Paweł podczas wrześniowych regat Kieler Woche, przysporzyła nam wielu emocji i kosztowała wiele pracy. Pomimo pewnych wyrzeczeń wykorzystaliśmy tą przerwę na efektywną pracę na brzegu. Szczęśliwie najtrudniejszy okres już za nami. Jeśli jeszcze nie widzieliście filmu dokumentalnego o wypadku […]

Lanzarote International Regata 2021

W dniach 21 – 26.03.2021 rozegrane zostaną regaty u wybrzeży wyspy Lanzarote. Gospodarzem wydarzenia jest Marina Rubicon w miejscowości Playa Blanca. Regaty te będą ostatnią imprezą kwalifikacyjną dla państw europejskich do Igrzysk Olimpijskich Tokyo2020. Pozostało tylko jedno miejsce do wywalczenia. Link do strony organizatorów: www.lanzarotewinterseries.com Najbliższy start traktujemy treningowo. Paweł jeszcze nie jest w pełni […]

49er Team Szczęśliwy powrót na wodę

Po sześciu miesiącach przerwy od wspólnego żeglowania znów jesteśmy na pokładzie. Kontuzja, której doznał Paweł podczas wrześniowych regat Kieler Woche, przysporzyła nam wielu emocji i kosztowała wiele pracy. Pomimo pewnych wyrzeczeń wykorzystaliśmy tą przerwę na efektywną pracę na brzegu. Szczęśliwie najtrudniejszy okres już za nami. Jeśli jeszcze nie widzieliście filmu dokumentalnego o wypadku i procesie […]

GOODBYE 2020, WELCOME 2021

Myśląc o roku 2020 musimy nawiązać do końcówki roku 2019, kiedy to spędziliśmy miesiąc na przygotowaniach i starcie w mistrzostwach świata 49er w Nowej Zelandii. Z perspektywy czasu był to ważny punkt do naszych przygotowań do sezonu 2020. Styczeń i luty to mistrzostwa świata w Australii, gdzie polecieliśmy 17 stycznia, tuż po tym jak Paweł […]

Aarhus Olympic Week 2020

W dniach 4 – 6.09.2020 mieliśmy okazję wystartować w regatach Aarhus Olympic Week. Trzy dni ścigania, aż jedenaście rozegranych wyścigów. Na starcie stanęło 25 załóg. Jest to nasz pierwszy międzynarodowy wyjazd po okresie lock-down’u spowodowanego pandemią. Cieszymy się z możliwości ścigania z mocnymi zespołami z Europy. Flota składała się z wielu doświadczonych załóg, wśród nich […]

Żeglarski dzień z 49er dla WOŚP

W dniu 28.08.2020 mieliśmy przyjemność gościć na naszym pokładzie Mariusza, który wygrał licytację WOŚP pod hasłem „Żeglarski dzień z olimpijską załogą 49er”. Nasz żeglarski dzień zaplanowaliśmy w następujący sposób: spotkaliśmy się o godzinie 10:00 w Narodowym Centrum Żeglarstwa w Gdańsku (Górki Zachodnie). Zaczęliśmy od rozgrzewki przy napompowaniu desek SUP. Gdy sprzęt był gotowy ubraliśmy naszego […]

Australia MŚ 2020

W dniach 10 – 15 lutego rozegrane zostały mistrzostwa świata 49er, 49erFX oraz Nacra17. Gospodarzem wydarzenia był Royal Geelong Yacht Club w Australii. Akwenem rozgrywania wyścigów Zatoka Corio będąca częścią Port Phillip Bay. Rywalizację zakończyliśmy na siedemnastym miejscu. W przeciągu sześciu dni komisja przeprowadziła trzynaście z zaplanowanych dziewiętnastu wyścigów. Aż dwa dni spędziliśmy na brzegu […]

Mistrzostwa świata 2020, Geelong – Australia

Wielkimi krokami zbliżają się Mistrzostwa świata 2020 w olimpijskich klasach 49er, 49erFX oraz Nacra17. Gospodarzem wydarzenia będzie Royal Geelong Yacht Club. Klub położony w miejscowości Geelong, w południowo – wschodniej części Australii. Akwenem regat będzie zatoka Corio, będąca częścią większej Port Phillip Bay. Wyścigi rozegrane zostaną w dniach 10 – 15 lutego. W sobotę 15 […]

Mistrzostwa Oceanii, Australia – Geelong 2020

Już blisko od miesiąca mamy rok 2020. Natomiast blisko od dwóch tygodni jesteśmy w Australii, gdzie przygotowujemy się do Mistrzostw Świata w olimpijskiej klasie 49er. Regaty mistrzowskie odbędą się w dniach 9 – 15 lutego 2020. Gospodarzem wydarzenia będzie Royal Geelong Yacht Club. Lecz zanim rozpocznie się walka o to, która załoga jest najlepsza na […]